Často kladené dotazy

Na této stránce jsme se snažili zodpovědět Vaše časté dotazy. Pokud se níže neobjeví odpověď na otázku, na kterou byste rádi znali odvěď, neváhejte nás kontaktovat na jedné z našich sociálních sítí nebo emailu: info@hadrylevne.cz

Je zboží, které prodáváte použité?

Ano, zboží které prodáváme je již použité, ale i tak máme možnost výběru zboží, které se na e-shopu objeví. Klademe velký důraz kvalitě a stavu zboží, proto se některé zboží ani na eshop nedostane a putuje do kontejnerů na oblečení.

Je možné vrátit zboží, které mi nepadne?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. Kompletní informace o vrácení zboží naleznete ZDE.

Co uděláte se zbožím, které neprojde vstupní kontrolou?

Zboží, které vyhodnotíme jako nedostačující pro náš e-shop, uložíme do kontejnerů, u kterých máme jistotu, že se oblečení dostane tam kam má. Z kontejnerů je zboží přetříděno a pak využito pro charitativní účely.

Přepnout titulek

Toggle content goes here, click edit button to change this text.